PDF-tiedosto ei avaudu?
Mikäli internet-selaimesi estää kurssikirjan tai muun pdf-tiedoston avautumisen ja antaa "turvallisuusvaroituksen", on sinun muutettava hetkellisesti suojaus- ja/tai evästeasetuksia tietokoneesi/internet-selaimesi asetuksista kurssikirjan avaamiseksi. PDF-tiedosto sijaitsee ulkomaisessa palvelinverkossa (Amazon CloudFront*), jota osa tietokoneista eivät heti tunnista – ja siksi saattaa antaa siitä varoituksen. Tiedoston avaamisesta ei ole haittaa.
*Amazon Web Services -palvelun ylläpitämä sisällönjakeluverkko. Sisällönjakeluverkot tarjoavat maailmanlaajuisesti hajautetun välityspalvelinverkon sisällön, kuten web-videoiden tai muiden medioiden välimuistiin, paikallisemmin kuluttajille sisällön lataamisen nopeuttamiseksi. Palvelun käyttäminen on turvallista.
Olen ostanut/kirjautunut valmennussivulle, mutta oppitunnit eivät ilmesty omalle sivulleni. Mitä voin tehdä asialle?
Mikäli olet ostanut verkkovalmennuksen ja kirjautunut omalle sivullesi, mutta oppitunnit eivät näy sivulla, tarkista seuraavat asiat.
Tarkista ensin, että olet luonut omat tunnukset käyttäen samaa sähköpostiosoitetta, jota käytit ostaessasi tuotteen. Mikäli sähköpostiosoite on eri, järjestelmä ei tunnista sinua. Voit luoda itsellesi uuden tunnuksen kirjautumissivulla käyttäen toista sähköpostiosoitetta. Valitse "kirjaudu ulos", tyhjennä sitten selainhistoria internet-selaimestasi (tai avaa internet käyttäen kokonaan eri selainta) ja luo uudet tunnukset. Oppituntien tulisi nyt näkyä.
Joissakin tietokoneissa tai internet-selaimissa saattaa olla päällä suojausasetuksia, jotka estävät sivuston toimimista normaalisti. Tämä saattaa ilmetä erityisesti Microsoft/Windows-käyttöjärjestelmissä. Mikäli tietokoneesi estää tiedostojen avautumista ja toimimista – tai saat turvallisuusvaroituksen käyttäessäsi valmennussivua – voit halutessasi ottaa kyseiset suojausasetukset pois päältä tietokoneesi/internet-selaimesi järjestelmäasetuksista. Tällä sivulla olevat materiaalit ovat turvallisia eivätkä ne sisällä yksittäiseen henkilöön liitettäviä tietoja.
Mikäli oppitunnit eivät siltikään näy, on ongelma tapahtunut todennäköisesti verkkokurssijärjestelmässä. Pyydämme tällöin ottamaan yhteyttä osoitteeseen info(at)neway.fi ja korjaamme asian mitä pikimmiten.
Voinko lähettää kysymyksen?
Kyllä, voit lähettää minkä tahansa kysymyksen! Kirjoita kysymyksesi osoitteeseen info@neway.fi. Pyydämme myös ilmoittamaan, mikäli huomaat käyttökokemuksessasi jonkin ongelman koskien tiedostojen avaamista, videoiden latautumista tai muuta, jotta voimme korjata ongelman mahdollisimman pian, kiitos.